Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic | 1ste Eigenaar | Orig. NL | Dealer onderhouden
€ 58.895,- incl. BTW
Bouwjaar | 02-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 137.414 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XL-358-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic | 1ste Eigenaar | Orig. NL | Dealer onderhouden
€ 58.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 137.414 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XL-358-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dahab Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cookweg 21 |
Postcode | 4462 HE |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 217669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dahabautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 221 kW (300 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 80 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Land Rover Range Rover Sport. Deze auto uit het bouwjaar 2019 heeft 137414 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Land Rover wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Comfort en veiligheid hebben een upgrade gekregen in de vorm van luchtvering. 4x4, 4WD... Deze auto staat maximaal stevig op de banden dankzij de vierwielaandrijving. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Afzien is er bij deze Land Rover Range Rover Sport niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Bij de rijke uitrusting horen ook 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Uiteraard is dit systeem ook voorzien van: smartphone connectiviteit, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Land Rover is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde neme
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!